lördag 9 april 2011

Vi har haft två mysiga dagar!

Igår kväll kom barnens farbror och flickvän över på middag. Vi åt en gryta som smakade riktigt gott! Den hade fått puttra på i ett antal timmar, så köttet var perfekt! Sen åt vi nybakade bullar och avslutade kvällen med att se "The social network". En film som jag hade hört så mycket bra om, som inte var mer än "helt ok".

Idag fick vi fikabesök av mormor, babu och farfar. Jag bakade allting mjölkfritt och det resultatet var bättre än jag hade väntat mig! Efter gästerna hade åkt så gick vi ut för att leka av oss och rätt vad det är så var klockan halv åtta! Så dags för barnen att gå in och lägga sig.

Fick kopiera bilder från mammas kamera. Tur det för jag är så dålig på att ta kort med våran! Lägger in lite här!


Glad ettåring!

Finaste grabben! Han valde skjortan själv i klädaffären!

Noel och vackra mormor!

Fika på födelsedagen

Middag hos mamma förra lördagen

Kalas-Idis förra lördagen

Våffeldagen firades även den hos mamma i stan

Smarrigt värre! Tyvärr kunde vi inte förutse resultatet av så mycket mjölk för vår lilltös än. Kaskadspyan kom hemma.

Noel njuter i fulla drag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar