torsdag 28 april 2011

God torsdagsmorgon!

Finns det något skönare än känslan av att man har hela dagen på sig att hitta på vad man vill och att vädret ser ut att bli alldeles ljuvligt. Och att man inte jobbar...
Jag tror att vi ska bege oss iväg för att handla lite blommor till trädgården. Perfekt om vi kan vara ute och påta lite grann!

Fram till för en inte allt för lång tid sen trodde jag att uttrycket gräsänka betydde att ens man var iväg och spelade golf. För mig var det så rimligt att jag inte ifrågasatt det. Men när så mångas män började spela golf så reagerade jag och påpekade väl det till någon som rättade mig... haha Kom att tänka på det när jag själv blir just gräsänka i några dagar då Johan ska iväg på kryssning med jobbet.

Näe, nu ska vi sätta igång med dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar