måndag 4 april 2011

Sitter och surfar efter en sväng till centrum. Vi var nere och lunchade med min kusin M och hennes goa dotter. Barnen ligger och sover i vagnen, hoppas på att dem gör det en stund till. Tystnaden är skön!
Det är även skönt att vila ryggen. Jag var helt inställd på att slippa foglossning denna graviditet, tänkte väl att en stenvilja kan bestämma något sånt, men ack så fel jag har. Sen i torsdags har min rygg gått från helt ok till att jag knappt kommer upp ur soffan själv.

I eftermiddag har jag tid hos doktorn för att se om man kan göra något åt mitt hemska illamående. Jag kanske ska passa på att fråga om foglossningen. Eller bara gråta en skvätt, för att det är så det känns just nu!

Sen ikväll är det dags för jobb.

Nu, soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar