lördag 23 april 2011

Arbetspasset var toppen! Jobbade med chefen vilket är skönt för vi har jobbat tillsammans i många år (närmare 9 nu), det blir ett bra flyt i passen.

Efter jobbet åkte jag förbi Arninge C och snubblade in på H&M. Alla som känner mig vet att jag älskar att fynda och det var precis vad jag gjorde! Handlade klänningar till både mig och Idis och byxor till Noel och lite annat som skulle gått på drygt 1000 kr för 250! :)

Väl hemma så kom mormor och babu på fika. Vi satt givetvis ute i den ljuvliga värmen! Det är så underbart med solen!

Idalie, Noel och mormor


Efter att ha kollat på våra semesterbilder både en och två gånger så insåg jag att både min make och jag behöver en uppiffning av våra frisyrer, så det är vad vi har sysslat med ikväll. Det blev slingor för min del och klippning och rakning av Johan.

Resultatet minus ett trött ansikte. Syns kanske inte så bra, men jag är nöjd!


Nu kallar sängen. Eller den borde nog kalla med tanke på att klockan börjar närma sig halv tolv och vi ska orka med en ny dag tomorrow. Det vankas för övrigt påskmiddag hemma hos Mamma och Babu i stan. Mmmm... gott med påskmat!

1 kommentar:

  1. Snubblade oxå in på h&m i Arninge igår...shit vilken rea! Like It ;-)

    SvaraRadera