onsdag 6 april 2011

Sitter och äter kvällsmacka och surfar runt på namnsidor. Det är ju drygt halva tiden kvar tills vi träffar vem det nu än är som bor i magen, men jag tycker att det är kul att ha några namn man tycker om på lager. Det är svårt ska jag säga! Så vi fortsätter att leta och testa olika namn till vi hittar några som känns "japp!".

Ikväll skulle Johan iväg och spela fotboll, all info finns som ett "event" på facebook. Han åkte när jag var uppe och nattade barnen. Efter en dryg halvtimma får jag ett sms från honom där det står "Nattar du fortfarande eller kan jag ringa?", så jag ringer upp. Han undrar om jag kan logga in på hans facebook och kolla om det finns någon mer info. Och ja det fanns det, den var inställd. Så Johan har suttit i bilen utanför en mörk hall och väntat på någon att spela med. Stackarn! Och åh så jag skrattade. Jag ser framför mig hur Johan sitter där ensam och i bakgrunden spelas "All by myself"... haha Stackarn!

Nu måste jag nog koncentrera mig så jag inte dräller nutella över datorn, har redan lyckats spilla över mig själv (min ursäkt är att den smälter på rostmackan!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar