söndag 24 april 2011

Ännu en härlig morgon har börjat!
Dealen i hemmet är att jag tar nattpassen och Johan tar barnen på morgonen. Denna morgon blev jag väckt av av en Noel i Idalies mössa som sa att "Mamma ner, mamma ner". Frukosten stod på bordet och bestod av både bacon och ägg. Johan hinner med mycket på morgontimmarna! Tur det då jag är den segaste av dem alla.

Idalie har för övrigt haft en tuff natt igen. Hon har nog haft rejält ont i magen igen då hon gråtit en hel del. Hon är under utredning för diverse matallergier då hon har gått ner i vikt trots att hon äter bättre än innan vi började med mjölkfri kost. Vill så gärna att mitt hjärta ska må bra, så vi hoppas på att få ett resultat inom en vecka för att veta vad vi kan göra.

Nu ska jag titta på Den lilla sjöjungfrun med Noel en liten stund innan det bär av ut för att leka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar