onsdag 27 april 2011

Vackert väder idag igen!

Det såg inte bättre ut än att Idalie hade gått ner ytterligare i vikt. Vi får förhoppningsvis provsvar i morgon så vi vet hur vi ska tacklas med detta. BVC:s tips var att vi ska tillföra mängder med fett i det hon äter. Någon som har något annat tips som inte innehåller mjölk?

Snart är det dags att åka och jobba. Det är ju skönt att jag inte har så långa pass när jag jobbar vardagar, visserligen skulle jag ju orkat med ett idag då jag passade på att sova hela 2 timmar med barnen på dagen.

Min mage känns lite bättre värken kommer inte i intervaller längre, jag har kvar ett litet illamående som inte är så skoj. Men jag bakar bebis så slutprodukten är definitivt värt varenda krämpa!

Nu ska vi åka och hämta pappa J från jobbet!

1 kommentar:

  1. Men lilla tjejen :(
    Tips på fet mat - häll lite mat-/olivolja i maten så får du i (nyttigt) fett utan mjölkprodukter. Och såklart feta val - avocado, lax, bacon, korv osv.
    Lycka till!

    SvaraRadera