torsdag 28 april 2011

Förmiddagens utflykt

Vi tog en promenad till Solgården för att köpa blommor och lite andra växter. Man undrar hur lång tid det tar för mig att lära mig saker, då de inte tar kort i år heller. Varje vår vandrar jag in där och ska handla och varje år möts jag av skylten "Vi tar ej betalkort" i kassan. Jahapp, men vi hade en mysig promenad i allafall. Och så fanns det traktorer och hundar på solgården, så Noel och Idalie var nöjda!

Vi fick resultaten från Idalies allergitester och allting var negativt. Så nu väntar jag på ett samtal från barndoktorn för att höra hur vi går vidare med allt. Hade faktiskt hoppats på att det skulle visa på någonting så att vi konkret kunde börja "jobba" mot att hon ska må bättre och gå upp i vikt.

Barnen ligger och sover och jag ska nog sätta mig i solen med en kopp kaffe och lite jordgubbar!



Syskonen bus

På hästen i lekparken

Min vackra tös

Underbara bus med glimten i ögat!

Bustrollet!

Högst upp ska man klättra såklart!

Lånar brorsans keps.

Roooooar jag är ett lejon!

På solgården finns det mycket spännande, bland annat en traktor

Måååål skrek Noel och sprang från den ena sidan till den andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar