torsdag 28 april 2011

Galet, dollarn är nere på 6,01 kr! Sitter och tittar på ekonominyheterna och slösurfar.

Om jag vore smart skulle jag gå och lägga mig för att försöka få lite välbehövlig sömn, men jag sitter uppe och väntar på Johan istället. Han är iväg på teater med jobbet. Knäppt kanske, men det känns skönt att alla "mina" är hemma i trygghet innan jag slappnar av och sussar.

I morgon bär det av till Täby C till Noels stora förtjusning! Måste fixa intyg från försäkringskassan för att få vårdnadsbidrag. Vi tar nog en tur förbi Polarna och Pyret och BR Leksaker också. Eller vi och vi, Noel kommer att springa till tågbanan på Pop och djurmodellerna på BR och eftersom jag inte vill tappa bort min son så kommer jag att springa efter...

Sitter och skypar med yngsta syrran i usa. Ska ge henne full uppmärksamhet nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar