söndag 24 april 2011

Sitter och funderar på om jag ska gå upp och väcka Johan som måste ha somnat när han nattade Noel eller ska han få fortsätta sova?

Vi kom hem från stan för drygt en timma sen. Väldigt mätta på god påskmat och även ganska trötta efter busiga småtroll. Det var fullt hus eller rättare sagt full lägenhet då Babus föräldrar och även hans son med familj var där. Sambon har en superfin blogg här.

Jag behövde inte ta ställning väckningen då en väldigt trött Johan precis lunkade ner för trappan för att sedan vända upp igen för att sova för natten.

Vi hade mysigt besök av Johans barndomskompis med familj i förmiddags. De huserar numera nere i Åhus men var i Stockholm på besök över Påsken. Vi satt ute i den stekvarma solen och pratade barn och bebisar och allt annat som är aktuellt i våra liv. Dem har två små gossar nära i våra barns ålder och väntar sin tredje drygt två veckor innan oss! Vi hade väl egentligen en deal om att skaffa barn vartannat år då deras äldsta är född 07, Noel 08, deras yngsta 09 och Idalie 10. Så vi fuskade lite nu, men det är nog helt ok ändå... ;)

Nu ska jag nog börja göra mig redo för sängen jag med. Känner mig matt efter dagen och inser att som gravid snart 30-årig tvåbarnsmor så behöver man vila upp sig lite mer än genomsnittet.

Lämnar er med ett klipp från en av de häftigaste konserterna som jag varit på!
Samuel Ljungblahd & Nikki Ross singing Kirk Franklin´s "Don´t Cry"

Godnatt på er alla och Glad Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar