tisdag 26 april 2011

Det känns lite mindre roligt att skriva blogginlägg idag då det förmodligen kommer att bli en liten klagovisa.

Har sen igår förmiddag haft ont i magen, en värk som kommer och går med jämna mellanrum. Ringde sjukvårdsupplysningen på kvällen som tyckte att det var ok att vänta tills idag för att höra av mig till min barnmorska då jag inte har några andra symptom. Så jag tog kontakt med min bm idag och fick komma in på koll. Hon klämde och kände på magen och lyssnade på lilltrollis, hittade inget som verkade konstigt. Så jag får stå ut eller kontakt min husläkare ifall det blir värre. Gillar inte att inte må bra. Är ingen duktig sjuklig så att säga...

Lite skoj var det dock att hon på sjukvårdsupplysningen upplyste mig om att ifall det är något så ska jag numera kontakta förlossningen och inte gynakuten! Det är en milstolpe att ha kommit "så långt" i graviditeten, jag kan bara inte förstå att det har gått så snabbt!

Johans semester är slut för denna gång. Önskar att han kunde vara hemma med oss jämt! Vi har det så mysigt och roligt tillsammans med våra barn!

Näe, nu ska jag och min värk ta och lägga oss så vi orkar (eller förhoppningsvis bara jag) upp i morgon då det är dags för bvc besök och jobb på kvällen.

Tjingeling och hoppas att ni andra har haft en bättre dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar