tisdag 5 april 2011

Skuttar in här en sväng innan jag hoppar till kojs.

Gick prima att jobba. Toppen var det att komma hem för då åt jag en goood nutella macka... Mmm! Och som ren bonus hade en snygg man som väntade på mig! (kan jag få massage nu? ;))

Jag provade på akupunktur mot illamåendet och foglossningen hos sjukgymnasten idag. Har gjort det en gång tidigare som smärtlindring vid Noels förlossning. Gick sisådär den gången, likaså denna. I armen kändes det riktigt obehagligt medan de nålar som hon stack i ryggen knappt kändes. Hade hoppats på att känna direkt förbättring men det gjorde jag inte. Ska testa igen på fredag. Noel kom fram och tittade och sa "AJ!", jag svarade att det inte gjorde ont och la hastigt till att man inte får sticka nålar i sig själv eller någon annan utan bara "doktorn" får göra det. Såg en bild av hur Noel testar akupunktur på Idalie och ja, det vill jag gärna undvika...

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar