tisdag 30 november 2010

Krasslig.

Det är ju så lagom skoj att känna sig krasslig! Näsan är täppt, kroppen är trött och jag hungrar efter mer energi.
Barnen sover, J är på träning så jag har det lugnt igen. Ska ta och lägga mig framför tv:n med en kopp kaffe och en stor kopp té (hoppas J inte läser detta, han tycker att jag "slösar" muggar när jag tar nya till allt... haha förstår visserligen att det fyller maskinen mycket snabbare, men man kan ju inte dricka te ur en kaffekopp och vice versa eller hur? ;))

Jag har blivit kär i ett fat som är så fint. Det är den blåa på raden längst ner. Som sagt tidigare, internet är inte plånboksvänligt, men ack så kul att kolla vad världen har att erbjuda (konsumtionsmässigt vill säga). Denna "bokhylla" är också fin, men kolla priset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar