fredag 19 november 2010

Myskväll ikväll!

Ja, det tänker jag ordna trots allt som vi måste hinna. Tänker nog till och med försöka hinna förbi systemet för att köpa lite vin! Det är inte varje dag man lyxar till det på det sättet! Sen kanske en mysig film, helst en chick flick. Hmnn... Undra om J kommer att gå med på det? Först av allt så behöver vi baka, sen också städa och sortera in sommarkläder och ta fram lite varmare kläder (Näe, vi har inte hunnit med det än eller hunnit är väl fel sagt, men prioriterat. För vi prioriterar att lata oss när barnen väl har somnat). Kvällen borde gå i effektivitetens tecken, men jag vill heller mysa.

Idag har vi avverkat ärenden i Arninge. Kompletterade det som behövdes inför Söndagen och bakningen. Väl hemma insåg jag hur mycket jag missat att köpa. Skyller på en lite väl busig N som fick sitta i kundvagnen (där man lägger varorna, då I satt i barnplatsen), det tar bort fokus på vad man ska handla när man använder all energi till att se till att han inte drar ner allt för många matvaror från hyllorna som vi passerar.

Nu väntar vi på att J ska komma hem från jobbet så att jag kan åka ner till centrum allena, vill inte göra om samma "handlingsmisstag" två gånger på en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar