måndag 29 november 2010

Barnen sover...

... och jag sitter med en kopp kaffe. Sitter och funderar och drömmer mig bort till andra delar av världen. Vi vill gärna resa iväg nästa år, som en 30-års resa, men vet inte riktigt vart. Grekland är ett underbart resemål, Egypten likaså. Men jag har varit i båda länderna, så skulle gärna vilja se något nytt. Funderar på om man skulle hitta en bra resa till antingen någon annanstans i Afrika eller kanske Asien. Vill gärna se båda dessa kontinenter. Det är många små faktorer som ska klaffa bland annat barnvänlighet, priserna ska vara ok, öhh, mamma vänligt och lite annat.

Tänk att jag blir 30 år nästa år! Helt tokigt så tiden går fort! Jag kommer ihåg när min pappa blev "kidnappad" på sin 30-årsdag! Gah! Jag har inte åldersnoja, men inser kanske att åren flyter på i en rasande takt och om man vill göra något/drömmer om något så ska man inte vänta till sen utan försöka få till det nu! Så det ska jag!

Dags att drömma mig vidare. Eller kanske kolla på lite kläder på nätet. Ajaj, att kunna shoppa på internet är inte bra för plånboken då det är alldeles för lättillgängligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar