onsdag 24 november 2010

Klantarsel.

Det är jag det. Andra gången på kort tid som jag ramlar ordentligt. Denna gången var vi på väg ut till bussen, hade brådis, nyfallen snö och is under det. Jag bar på N för att vi skulle hinna (hade singelvagnen med Idis i) och så drattar jag först på rumpan (där jag som ni redan vet har sjukt ont redan) sen fortsätter jag fallet med att slå huvudet i asfalten. Som tur var så slog sig inte N alls, och I var så ombylsad av både overall och åkpåse så trots att vagnen välte(!) så rubbades hon nästan inte ur sin sittplats. Men jag å andra sidan har nu inte bara en värkande svanskota/rumpa, men också ont i huvudet.

Så nu ska jag ta det väldigt lugnt, fram med broddarna och kanske till och med att jag tänker gå runt med en airbag för säkerhetsskull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar