torsdag 18 november 2010

Torsdag tror jag!?

Jag har lite svårt att hålla koll på dagarna. Men idag är N´s sista dag på dagis för denna vecka så då är det torsdag. Han har förresten slutat skrika hysteriskt när jag lämnar honom! Är så glad för det! Nu gäller det att busa lite och att det inte är allt för stojigt runt omkring, så går det super bra!

Jag är nyss hemkommen från Täby C. Körde äkta pensionärsstuk och var där dryga halvtimmen innan de ens öppnade! Hittade en fin fin blus till mig från Kapp Ahl och en så söt dräkt till Idalie från Polarn och Pyret.

Det blev denna med matchande byxor.

Idalie ligger och sover och jag sitter och surfar. Om en timma senast ska vi börja promenera mot dagis. Borde jag göra något annat mer vettigt kanske? Är bara lite rädd att väcka tösen då hon verkar sova ganska lätt just nu.

Fortsätter nog att planera kök på IKEAs hemsida. Finns ett skoj 3-D program som man kan använda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar