lördag 27 november 2010

Trött!

Nyss hemkommen från jobbet. Blev ett långt pass idag. Eller långt och långt, långt för mig kanske är mer rätt, 13-21.30.

Hemma är det halvfärdigt med Adventspyntet. Köpte ett gäng med julblommor idag, Amaryllis, Julstjärnor och Hyacinter men insåg när jag kom hem att det kanske inte fanns tillräckligt med snygga krukor för hela kalaset. Ibland tänker man inte tillräckligt många steg framåt, visste bara att jag ville ha det mysigt med grönt och blommor. Får nog lösa det med en liten tripp till IKEA!
Vi hängde upp våra nya gardiner häromkvällen. Gillar den lila färgen starkt! Årets "jultema" går åt det orientaliska hållet, lila, guld och så ska jag väl hitta något annat skoj också.

Har just nu svårt med motivationen när det gäller en sak. Vad hittar ni på för att orka när det tryter?

Dags att kramas med min make nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar