fredag 26 november 2010

Lagom pigg mamma...

... är jag idag. Idalie sover sådär på morgontimmarna. Hon vrider och vänder på sig och så nyps hon. Det gör verkligen ont! Skulle kunna ha henne i sin egen säng, men då vaknar hon helt och börjar vråla. Jag gillar ju sömn som jag har konstaterat tidigare, så hon får ligga bredvid så gör vi så gott vi kan med soveriet.

Snön fortsätter att falla, så vi beger oss ut på pulkatur snart.

Igår så åkte jag med barnen till Arninge. Noel fick välja en ny pulka för sina födelsedagspengar. Det blev en "bååå" (blå). Men eftersom vi kom hem strax innan J och jag sedan skulle åka iväg så hann vi inte testa pulkan. Men det ska göras idag!
Åkte med min fina vän S och secondhand shoppade igår. Eller shoppade var kanske och ta i, hittade en fin ljusstake som får stå i vårat sovrum. Det är alltid lika mysigt att umgås med denna vän!
Nu måste jag sätta igång för att vi ska kunna gå ut innan det är dags för lunch. Tar tid med två småttingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar