fredag 19 november 2010

Experimenterar...

med upplägget och sånt på bloggen, därav den stooora bilden. Ska se om jag kan förminska den till en normal storlek.

Alla ligger och sover utom Anna som har en stor panna.
J somnade när vi nattade barnen, han var så trött så tänkte låta honom sova lite till. Eller så kan han få sova hela natten ifall han vill det. Människan har inte tagit sina mediciner ordentligt på ett tag, så det är ju inte konstigt att han är helt slut. Sen att han går och lägger sig så sent varje kväll kan också bidra till tröttheten.

Jag har ont i rumpan! På farsdag skulle jag smyga ner för trappan med Idalie i famnen och halkar till. Så jag drattar på rumpan ner för halva trappan! Det gjorde så fruktansvärt ont, satt och smågrät av smärta. Som tur var så bar jag I på ett sånt sätt så hon inte alls skadades av fallet. Men min rrrrrumpa, eller svanskotan måste det nog vara. Ont gör det i alla fall när jag sitter. Och ställer mig. Och gör vad som helst annat.

Nu ska jag ta mig ett glas med rödvin. Mmmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar