onsdag 17 november 2010

Dagen efter stora dagen!

Det var Noels 2 års dag igår!
Morgonen började med ett litet utbrott då han inte förstod varför han inte fick gå ner och leka direkt. Vi hade planerat att väcka honom med sång, men han hade planerat på att vakna lite tidigare denna morgon. Men när han fick se paketen och våfflan med ljusen på då lugnade han ner sig och blev så glad!

Till förskolan fick han ta med sig vattenmelon, de skulle fira med fruktsallad. På kvällen kom mormor och "pabo" (=farbror = Sören) på middag. Jag lagade lasagne som N gillar och så fick han busa och leka med alla nya leksaker. Det blev många bilar, brandbilar och andra fordon men även en liten ugn och kastruller. Det är så mysigt att se honom helt inne i sin lekvärld!

Jag somnade när jag nattade N igår och vaknade vid 7 i morse. Hur i hela friden kan jag fortfarande känna mig lite trött? Börjar tro att jag har brist på något, då detta inte är normalt!

Jag har denna morgon varit i Lindholmen och släppt in fotografen. Han var en trevlig filur med en dotter i samma ålder som Idalie (som självfallet inte var med). Tänk att man kan prata så mycket med någon man inte känner när man har något gemensamt!

Födelsedagsbarnet!


Mammas glada tös!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar