fredag 12 november 2010

Gillar denna dag!

För att jag får ha båda barnen hemma. Vi myser och leker och busar!
På eftermiddagen ska vi till farfar en sväng och ikväll ska jag jobba. Känns helt ok att få in lite extra pengar.

Nu kom den tiden då Noels middagstupplurer (stavas?) måste tidsbegränsas. Han har innan kunnat sova så länge han velat men ändå kunnat somna på kvällen vid läggdags, men så är icke fallet längre. Igår satt N och jag uppe och myste fram till 21... Vi tittade på tv, försökte hitta ett program som passade barn så vi zappade förbi en handbollsmatch. Noel ville kolla! Sen satt han och berättade om allt som hände! "Springa", "ramla", "mål", "heeeeja" och "pappa mål". Det sista betyder att pappa brukar stå i ett handbollsmål. Allt givetvis på Noel språk... :)

Nu håller jag på att förbereda lunch/familjens middag då jag inte äter hemma ikväll. Det blir spaghetti & köttfärssås. Mumma!

I morgon ska Johan spela match, så vi ska ner och kolla. Sen går helgen i förberedelsernas tecken, då Noels kalas är helgen därpå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar