onsdag 1 december 2010

Godmorgon i det kalla vintervädret!

Jag är så glad att Noel är "back on track" och gillar att vara på dagis igen! Han springer in och jag får tigga till mig en slängpuss, mer går inte för att då måste han ju gå tillbaka till dörren och det kan man inte när det är skoj. Skillnaden är så stor nu när han går 15 timmar i veckan från när han gick mer när jag pluggade. Tror att han känner att det är lagom mycket dagis och kan därför slappna av och leka för att mamma kommer och hämtar om inte allt för länge. :)

Vi svängde förbi posten och hämtade ut julpaket från USA! Det var ju inga små försändelser och vilken tidsplanering systrarna har haft, det är ju flera veckor kvar till jul!! Ska bli spännande att se vad som gömmer sig i dessa lådor för jag har verkligen undvikit att ens titta åt "customs declaration" hållet då det kanske avslöjar vad som finns i!

Lägg märke till mina fina "orientaliska" julgardiner i bakgrunden...

I juletid är det så gött att titta på olika recept för vad man skulle kunna laga, drömma sig bort till en värld där man skulle kunna äta alla godsaker som fanns utan att det gjorde något! Jag har hittat ett recept som jag vill prova för att jag tycker att det låter så smaskigt, det är på en pepparkakscheesecake med ädelost. Det enda kruxet är att jag inte äter ädelost... Men någon lär väl äta upp den!? Ska nog prova att göra den och kanske till och med smaka den! Knäppt att jag tycker att det låter så gott!

1 kommentar:

  1. Det e lungt Anna, jag brukar hitta pa grejjer till tulldeklarationen som inte ar for likt det som ar i! haha /K

    SvaraRadera