tisdag 7 december 2010

Dagarna rusar på i 180.

Efter att jag hade lämnat N på dagis åkte jag en sväng till Täby för att införskaffa det sista av klapparna som ska iväg till USA. Är sent ute som vanligt, hoppas att paketet hinner fram innan tomten kommer.

Efter det har vi lekt hemma. Eller segat är nog ett bättre ord! Jag köpte en "Spöket Laban" film till N som var tänkt som julklapp, men han hittade den i kassen så vi tittade på den. Väljer mina strider med en viljestark och go 2 åring! Han var i alla fall helt fascinerad av filmen.

Har sneglat lite på iphone idag, tror att jag kanske vill ha en. Men är lite fundersam över hur den stora skärmen går ihop med min klumpighet!?

I morgon är en vanlig onsdag. Det blir BVC med Idalie som blir 8 månader! Sen ska jag försöka aktivera oss lite mer än idag, man blir ju helt seg av att inte få tillräckligt med frisk luft. På kvällen ska J åka på julbord med jobbet, så vi får busa utan pappa även då. Kanske ska ordna en liten myskväll för N och mig med film och frukt.

Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar