fredag 10 december 2010

Bloggade ingenting igår, är lite putt på att jag inte kan få fram bilderna som jag tog häromdagen.

Jag har beställt en Iphone nu. Blir till att blogga från den istället sen när den kommer. Kunde liksom inte låta bli.
Idag är en ledig dag för N, så vi ska hitta på något lugnt. Skulle egentligen åkt till svärfar, men han ställde in. Så nu har vi inget på agendan. Kanske pulka och o´boy?
Jag jobbar hela helgen, så ska ladda inför det idag. Vi hade tänkt ha en "nobelmiddag" ikväll, dagen till ära, men nu funderar jag på ifall det blir för mycket jobb. Vi får helt enkelt se hur vi gör.

Fick veta att syster yster från USA kommer att stanna här över sommaren, blir sååå glad över att få hit henne! Vi ska mysa och gosa med henne hela den tiden, barnen speciellt!

Nu ska jag hindra I från att äta papper. Igen.

1 kommentar: