onsdag 1 december 2010

1:a december!

Tänk så tiden går! Vi hade tänkt göra en egen adventskalender till Noel, planerade att fixa ihop den förra veckan. Idag insåg jag att jag inte hade gjort det än och att det var 1:a december... Så jag begav mig motvilligt på jakt efter en chokladkalender (känns ju lagom bra att ge honom choklad varje dag i nästan en månadstid, även om det är i liten dos), men som tur var så fanns det inga kvar på de affärer som jag var till! Så jag köpte istället några nappar, tandborste, portionsförpackning fruktpuré, två kalle kuling och en pingvinstång (godiset ska tajmas med lördagarna, fiffigt va!?) av detta ska jag göra en början till kalender, ett litet paket om dagen. Får ju fylla på med små grejer allt eftersom, men allt sånt skoj finns inte hos min lokala ICA handlare...

Jag har tagit en liten kaffepaus. Vi håller på att städa, för att vi får en städerska hit i morgon! Haha! Jag tycker att det låter så komiskt! Men det handlar om att vi ska plocka undan alla drivor med leksaker och kläder så att hon kommer åt överallt! Vi har fått detta i present från min kära mamma!! Så nu ska det bli Julfint!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar