lördag 4 december 2010

Gårdagens dejt var lyckad! Jag fick med mig den snygga killen hem! Wohoo! ;)
Konserten var bra, det var flera artister som uppträdde, Orup, Lena Ph, Darin, Jill Johnson, Måns Z, Jerry Williams. Tror att det var alla. När det var slut så hade vi en så stor lust till att åka någonstans och ta en kaffe eller kanske till och med en drink. Så vi satt oss i bilen och väntade. Och väntade. Och väntade på vår tur att köra ut ur garaget! Det var så fullt när vi skulle parkera, så vi fick plats nästan högst upp. Väl på väg så kände vi att vi kanske ska ta oss närmare hem i alla fall. Lite längre in på resan kände vi att vi kanske skulle ta oss hela vägen hem och fika hemma. Så det blev mysfika hemma istället. Barnen och mormor sov, julljusen var tända och vi mös (myste?) med en god kopp té och kvällsmacka.
Det hade gått superbra för mormor och barnen. Det var ju första gången som vi lämnade båda.

Idag åkte jag med mamma & co en sväng till Steninge Slott där det var julmarknad.

Jag kom precis hem till ett tyst hus. Barnen och J ligger och sover middag, så jag passar på att kolla lite på datorn och sen ska jag avnjuta en kopp kaffe i lugn och ro. Efter det röstar jag på att Familjen Bondesson beger sig ut i pulkabacken!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar