torsdag 23 december 2010

Back från doktorn! Tog bara 3 timmar. Argh!

Visade sig att vi hade rätt, I är både röd och svullen i ena örat. Doktorn skrev ut medicin, men vi skulle avvakta tyckte hon, vilket jag gillar! Finns många läkare som skriver ut mediciner i stora lass och så blir vi människor till slut helt immuna. Så om dottra min fortfarande verkar krasslig efter några dagar så ska vi ge, annars icke!

Efter doktorn så gick vi till affären. Mycket folk kan man säga utan överdrift! Försökte hasta mig genom handlingslistan, ville hem för jag var så hungrig. Ska göra basilikasill till imorgon, så köpte inläggningssill och allt det andra som behövdes. Väl hemma dubbelkollar jag receptet och det står givetvis att man ska ha 5-minuterssill eller inlagd löksill. Är novis på silleriet, så måste kolla med min mor vad som gäller. Men misstänker att det inte funkar att använda den jag har köpt. Så off to the store. Again.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar