onsdag 15 december 2010

Mina pluttisar är sjuka! Båda är snuviga till tusen och har feber med jämna mellanrum. Upptäckte även idag att Idalie har en tand på gång! Så idag har barnkanalen gått på högvarv. Vi begav oss ut en liten sväng på förmiddagen för att få en liten dos med frisk luft, men sen var det vila och lugn lek som gällde.

Kom nyss hem från en lyckad tur till täby c. Lyckad för att jag fick umgås med två härliga tjejer, mindre lyckad när det kom till julklappsshoppingen. Jag köpte två hårband till Idis. Sen lämnade jag in Noels för säsongen nya overall från Polarn och Pyret, på lagning. Det är en söm som har släppt så de ska fixa det, eller en skräddareska. Får tillbaka den på fredag och då är overallens ägare förhoppningsvis frisk så att det kan börjas lekas med full kraft utomhus!

I helgen får vi besök av kusin M och lilla E. Ser fram emot att få mysa och flamsa och kanske också äta gott!

Vi går alla i väntans tider dessa dagar. Lille Elliott är beräknad till att födas närsomhelst nu! Jag ska bli moster till ännu en go gosse!

Nu ska jag få massage!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar