tisdag 14 december 2010

Jag har två krassliga barn idag. Dem har haft feber, men trodde att det var ok igår. Tji fick jag för N är väldigt hängig och glansig i ögonen idag igen. Idalie är inte heller helt kry. Verkar vara något som har tagit all kraft ur mina barn och något som är ganska envist. Så idag blir en lugn dag.
När det är dags för tuppluren tänkte jag bädda ner mina små i vagnen och bege mig ut. Frisk luft ska förhoppningsvis göra gott. Ska försöka hinna smita in på ICA för att handla ett bra erbjudande, men det bara om trollen fortfarande sover.

Fick min Iphone igår. Håller på att lära mig den, mycket är smidigt men vissa detaljer jag inte klurat ut än...

Ska även lägga ut bilder eller kanske ett litet videoklipp från gårdagens Luciatåg, men det får bli lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar