fredag 10 december 2010

Projekt pepparkakshus. Igen.

Vi har gjort ett pepparkakshus igen. Noel fick dekorera och jag fick bränna fingrarna när jag försökte sätta ihop rucklet (måttligt road när socketlimmet stelnade innan jag hunnit sätta ihop allt för att sedan brännas vid snabbare än attan. Muttrade härliga nomineringar till mig själv som världens "bästa" mamma när precis allting gick snett). Men det är färdigt nu. Denna gång så står den färdiga kreationen tryggt bakom spisskyddet för att inte råka ut för ett "OJ!" igen.

Jag åkte en sväng till centrum själv (!) när J kom hem från jobbet. Solade! Snacka om skönt att ligga i värme.

Ikväll ska vi försöka titta på Idolfinalen. Har inte alls följt programmet, men tänkte att det vore skoj att se ikväll.

Pepparkakshus design Noel B.


Noel försöker få Idalie till att klättra i trappen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar