torsdag 17 februari 2011

Vaknade nyss från eftermiddagsvilan. Noel sover fortfarande, men Idalie sitter och leker med små dinosaurer. Ack, så skönt det var att vila! Jag jobbade jouren i natt och vaknade flera gånger av att jag var rädd för att försova mig.

Igår tog Idalie sina första steg! Först gick hon ett steg för att komma till min famn, så vi lekte den leken en stund. Hon gillade det att hon fick komma till min famn så tillslut så föll hon rakt framåt för att hon visste att jag skulle fånga. :) Lite senare lekte vi i hallen och då traskar hon iväg flera steg! Pluttisen känns så stor! Kul att både Noel och Idalie började stapla fram samtidigt i ålder, för N var också 10 månader!

Vi var ute en sväng i förmiddags. Noel ledde oss på promenad till ängen. Tjena så kallt det var! Temperaturen ligger på ca - 5, men med den snåla blåsten blev det betydligt kyligare.

Nu ska jag nog väcka sömntutan!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar