fredag 4 februari 2011

Snart dags att väcka trollen som sover middag.

Men passar på att kolla runt lite på nätet först. Har varit på jakt efter en kökssoffa ett bra tag nu, men tycks inte hitta någon som jag vill ha. Den ska inte vara för "stylad", inte för ful och kosta lagom. Hittade en för någon månad sen, som hade varit ute på blocket i mindre än en halvtimme, men den var redan såld!! Helt sjukt!
Sen sneglar jag också på en ståbräda till våran singelvagn. Det är så smidigt med enkelvagnen då Noel oftast vill gå själv, men så blir han ju trött ibland och då är det tungt att bära... Vi har ju en underbar syskonvagn också, men känns onödigt med den när han inte vill åka.

I helgen ska jag jobba jourpass. Dvs, jag kommer att få sova en hel natt utan barn som väcker mig. Tjohoo! Sen kommer jag tjäna pengar också. Det är ju alltid skoj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar