onsdag 2 februari 2011

Solen skiner ute. Jag känner mig så lycklig!

Nu har vi bestämt att N ska få gå nästa vecka ut på dagis för att få ett schysst avslut, sen är det hemmabus som gäller! Eller inte bara hemma, vi kommer nog att göra ganska många utflykter. Snacka om mysigt det kommer bli, särskilt nu på våren när man kan vara ute mer och mer utan att frysa rumpan av sig.

Vi håller på att kolla på resa till Franska Rivieran i vår. Egentligen skulle det burit av lite längre bort i höst, men det kan av några olika skäl inte bli av. Fast det är helt ok det med! :) Så nu ser jag fram emot en "tidig" 30-årsresa till mitt älskade Frankrike! Har inte varit där på så många år nu! Ska bli så skoj att visa Johan och barnen mitt gamla hem och skolan som jag har gått på mm. Åh, längtar!

Nu ska jag gosa med min ljuvliga dotter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar