söndag 20 februari 2011

Helgen är snart över och jag är så nöjd med den!

Igår lördag så bestämde vi oss för att åka till Gävle! Det är en stad som jag inte hade ett hum om, alltid bara åkt förbi. Så nu tog vi en liten sightseeing där. Det var mysigt men kallt. Men å andra sidan så är det kallt överallt just nu.
På väg hem stannade vi hos svärfar i Uppsala. Blev kaffe och fika och Noel blev matad med godis i mängder. Stackarn hade ont i magen när vi kom hem.

Idag började jag dagen med en brunch på Såstaholms världshus med Sofie. Det var underbart gott och sällskapet lika angenämt som alltid!
Sen kom jag hem till min busfamilj med ny energi, lite illamående efter den stora frukosten... Vi lekte och sen så var det dags för min favoritdel, vilan! Sov i säkert över en timma. Skönt!

Johan fick besök av sin brorsa på eftermiddagen. De försökte röja upp lite av dem grejer som lassades hit då deras barndomshem såldes. Gick väl sisådär med tanke på att det nu står kartonger inne i hallen som tidigare stod i förrådet... Men J ska fixa, så då gör han ju det.

I morgon bär det av till Öppna Förskolan på förmiddagen och på tisdag ska Noel ha avslutning på dagis. Det har ju skjutits fram i två veckors tid pga olika sjukdomar.

Nu är det snart dags för Solsidan.



Så god frukost!

Mina fina i Gävle.

Min fining på fika.

Noel sitter och väntar på att pappa ska komma med fikat.

Busungen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar