torsdag 20 maj 2010

Mitt barn är en öhh...?

Vi var nere i centrum och lekte med en flicka i N´s ålder idag. Hennes mammas vatten hade gått och hon behövde åka in till BB! :)

Jag vet inte vilket förvirrat tillstånd jag var i när vi åkte bussen till centrum för det var en mamma med barnvagn som frågade om I var en pojke eller flicka och jag svarar pojke! Sen så utbrister jag, nääe en flicka! Mamman skrattade och jag likaså, men går ändå och funderar på vad det var som gjorde att jag svarade så! Trötthet? Ammningsdemens? Förvirring?

Solen skiner så starkt! Ska försöka hinna olja in utemöblerna när N sover, "so better get started!"

N sitter på soffbordet(!) och busar.

N och hans kompis! Är dem inte lite lika?

Jag tycker att det ser ut som att N kommer få rött hår ibland! :)

Klart vi ska ha med en bild på lillflickan också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar