tisdag 25 maj 2010

Så snäll mot mig!

Igår kväll satt vi uppe väldigt sent. Johans skulle förlänga sitt teleabonnemang och då får han en ny telefon eller rättare sagt ska jag få den nya telefonen! Han är så snäll min man! :) Min mobil har varit med ganska länge. (Visserligen har jag haft en ny däremellan men den gick lite sönder när Noel hade sugit på den... vattenskada i kretskortet!) Knapparna på den jag har nu har slutat lysa och nu senast så gav kameran upp. Den sjunger på sin sista vers kan man ju lugnt säga. Vi satt och tittade runt på vad som fanns och fastnade för en Nokia 6700 Slide. Den kommer om 3-5 arbetsdagar. Ser fram emot det!



Kom nyss hem från att ha promenerat med N upp till dagmamman. Han började vinka hejdå till mig redan innan vi hade kommit in. Känns så bra att han trivs som han gör!

Så till vad jag ska göra idag... antingen sätter jag fart med en hemtenta som jag missade att göra för att jag var så gravid med Idalie eller så börjar jag fixa här hemma. Anledningen till att jag inte vet om jag ens ska försöka med tentan är för att jag först nu såg att den låg ute och den ska vara inne på fredag. Jag har inte böckerna kvar och när jag får tag på de så måste jag ta och läsa igen för mitt minne är alldeles för kort för att komma ihåg vad allting handlade om. Vet inte om jag hinner läsa drygt 1500 sidor och skriva ett arbete på tre dagar... med en liten bebis och en på 18 månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar