söndag 30 maj 2010

Kul helg!

Vi har varit på släktkalas i Fagersta i helgen. Johans mormor fyllde 90 år! De hade hyrt ett vandrarhem som vi hade festen på. Mysigt att få umgås med släkt även om jag "enbart" är ingift.

Min mina man och jag. Älskar honom mer och mer för var dag som går.

Min underbara dotter!

Noel fick äta hamburgare när vi var på väg till Fagersta. Han tyckte om det...

Denna fina man fixade mysig morsdagsmiddag för mig!

Mmmm gott med saltpinne!


Denna vecka känns ganska hektisk även fast det inte är så fasligt mycket som händer. Skansen med Lii och Olivia i morgon, sen väntar besiktning av bilen, studentfirande av kusinen, bio och lite annat. Nu börjar filmen igen som vi sitter och tittar på "Jane Austins book club", eller vänta vi sitter inte och tittar utan jag kollar och johan sitter bredvid och spelar på sin mobil... haha
Just ja, bilderna på Noel och Idalie är tagna med min nya mobil. Jag är så nöjd med den! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar