måndag 10 maj 2010

Trött!

Morgonen är kommen.
N har inte sovit så bra i natt heller. Det slutade med att vi flyttade över hans säng till gästrummet runt 02 tiden och så sov j med honom där. Jag sov med en förskyld I i våran säng.
Jag planerade att boka en telefontid med doktorn så fort det öppnade kl 8. När jag ringer dit exakt 8 så är det upptaget och sen kl 8.02 när jag kommer fram så är telefontiderna redan slut!! Undra hur många tider som fanns? Jag har iaf bokat telefontid med distriktssköterskan för att rådfråga lite.
Idag blir en soft dag. Kanske ska göra lite trolldeg för att roa oss med. Eller lära N att dricka kaffe så att han också kan hålla sig pigg under dagen... näe, men vänta det behövs inte. Han har ju energi hur lite han än har sovit.

Nu ska jag sätta mig på saccosäcken med Noel och titta på barnprogram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar