onsdag 26 maj 2010

Sikken dag det har varit. När vi höll på att göra oss i ordning i morse så börjar det flimra en liten fläckför mina ögon. Fläcken växer vilket innebär bara en sak... migrän med synbortfall. :( Vågade inte bege mig ut och köra bil så jag ringer N´s dagmamma. Hon hade inte åkt till torpet än så hon kunde ta N med sig dit. Är så tacksam för Mimmi! Fick till och med lämna honom tidigare så att jag kunde gå hem och vila. Väl hemma går vi och lägger oss (Idalie och jag) och sover i fyra timmar!! Visserligen med några ammningspauser. När jag vaknar är det värsta av huvudvärken över och synen är helt återställd.
Hämtade Noel från torpet sen åkte vi till Johans jobb och lekte ute vid sandlådan. När J slutat lekte vi även på gungbrädan...



Nu ligger snart N till sängs och vi ska se en film "It´s complicated" och sen sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar