måndag 31 maj 2010

Skansen

Idag har vi varit på Skansen med Olivia och Lii. Mycket skoj och spring! Vi åkte buss in för att undvika trafik, letande av parkeringsplats, trängselavgift mm... Gick mycket bra, Noel tyckte att det var roligt med bussen. Så roligt att han somnade efter en stund. :) Underbara Olivia och Noel trivs bra tillsammans. Kul att se hur dem båda växer, när N och jag hälsade på Lii och O på sjukhuset när hon föddes så kändes N enorm men nu är de nästan lika stora.

Jag känner mig alldeles utmattad nu! Det har varit varmt under dagen och så la jag mig sent igår kväll. Igen. Att jag inte kan lära mig att om jag vill vakna utvilad bör jag gå och lägga mig i god tid! Idalie sover ofta många timmar i sträck från 21 tiden. Då skulle det ju passa att jag också sov! Zzzzz...

Imorgon är det dags för bilprovning. Tidigt tidigt, kl 8 så båda barnen ska med. Noel ska inte till dagmamman förrän 9.30. Spännande hur det ska gå att försöka komma dit i tid och få allt att "run smoothly".

Somnade på bussen på väg in.

Sötnosarna höll varandra i hand

När vi skulle gå och äta så stannade N och sa "Sssta", sen satt han sig ner där han hade pekat och började äta på kotten och pinnen som han bar på.

N & O äter mat

Noel och L spanar på älgkalvarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar