tisdag 25 maj 2010

Dagen.

Vi lekte i parken och promenerade runt med skottkärran ett bra tag efter att jag hämtat N från dagmamman. Det var skönt med frisk luft!
J hade föreläsning med jobbet så han kom inte hem förrän 20.30. Kvällen gick ganska smidigt utan man. Visserligen fick jag höra barnens ljuva(?) skrik runt middagstid, men sen blev det tyst igen (när dem somnade... haha). Mamma kom förbi en sväng, men missade N med bara 5 minuter. Försökte hålla honom vaken men det gick inte, grabben var alldeles för trött och somnade nästan på golvet. Inte lätt när man har lekt hela dagen.
I har börjat jollra. Hörde det första gången igår! Hon låg och log och jollrade till. Min söta fina flicka! Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser mina barn!
Nu ska jag mysa i soffan med min man, semifinalen till schlagern är på tv och det är säkert mycket intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar