söndag 15 maj 2011

Ingen förbättring här i sjukstugan. Noels feber verkar ha gått upp rejält nu på kvällen. Idalie ser också sjukare ut. Det blir en lugn dag i morgon. Johan ska vabba eftersom jag också mår så krassligt. Skönt att det finns möjlighet till det här i svärje.

Noel är så go, han har börjat med att komma fram till magen och pussa på bebis. :) Är i vecka 25 nu, så tiden rusar på. Jag är så fullkomligt övertygad om att det är en flicka, så jag funderar bara på tjejnamn. Tji så förvånad jag blir ifall det är en grabb som tittar ut! Johan å andra sidan tror på en kille. Så vi får se!

Nu ska jag krypa ner i soffan bredvid min fina make och titta på hockey VM. Inte för att jag är så fasligt intresserad, men för att han är det. Och så är det gott med popcorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar