söndag 15 maj 2011

Idag är en krasslig dag i hushållet. Jag började känna smärta i halsen redan igår kväll och vaknade med taggtråd i halsen. Tänkte att det säkert ger med sig när jag är vaken några timmar, men då kom även en känsla av sjukdom i resten av kroppen. Needless to say så stannade jag hemma från jobbet idag. Barnen är också krassliga, snoriga och känns febriga. Vi sov i härliga 3 timmar på dagen för att försöka komma på fötter igen, barnen har fått energi men jag mår fortfarande inte så bra. Så är det med det.

Det var ju schlagerfestival igår kväll. Jag kämpade med att hålla mig vaken tills alla bidragen var framförda, sen slocknade jag som ett ljus. Har i två nätter haft lyxen att jag har fått sova i gästrummet! Johan sover genom barnens alla ljud på natten medan jag vaknar för minsta lilla, så det har funkat prima. Men det känns lite väl ensamt så i natt blir det nog att sussa med familjen igen. Eller ja, Noel sover ju i egen säng i eget rum.

Barnen är ute och stojar med Johan. Så jag ska nog lägga mig ner en sväng igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar