fredag 14 januari 2011

Sitter och har myskväll med min fina mamma! Johan är iväg på personalfest och barnen sover. Vi har lekt, åkt pulka och ätit gott idag. Mamma har även hjälpt till och städat och donat här hemma hos oss. Hon är guld värd!

I helgen kommer jag att jobba mitt första jourpass sen innan Idalie föddes. Är med blandade känslor jag kommer att åka dit. Men ser fram emot att få sova en hel natt!

Har nog kommit fram till ett beslut angående det som vi har grubblat över. Ska meddela de berörda och så berättar jag. Skönt när man äntligen bestämmer något istället för att grubblerier hänger i luften.

Bjuder på lite bilder!


Noelplutt sover i vagnen.

Idalie tycker att jag är lite knäpp som ska fota hela tiden.

Fika med Noel innan mathandlingen på Willys.

Noel på väg upp för pulkabacken med mormor.

Det var skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar