måndag 31 januari 2011

Har liksom inte haft kraft att blogga den senaste tiden. Är trött som ett gnu när inte allt går i 180.

Igår gick jag och la mig med en begynnande huvudvärk, som kvarstod när jag vaknade. Så J var hemma och tog hand om barnen idag och jag låg och försökte bli av med värken. Den är inte lika hemsk nu som tidigare idag, men det känns som att jag skulle ha druckit ett glas vin för mycket. Vilket jag garanterat inte har gjort på ganska många år nu. Känns även som att det är tomt i huvudet! Haha! Låter lustigt, men så är det! Hoppas verkligen att jag mår bättre i morgon!

I eftermiddags la vi ut vårat matbord och stolarna ut på blocket. Sålda och avhämtade inom bara någon timme! Vi har fått ett större bord och stolar från svärfar. Nu ska jag bara hitta en kökssoffa som jag gillar så är jag nöjd!

Igår planerade vi på att grilla korv ute, men tiden tickade på och det blev lite väl mörkt och sent. Så vi hade picnic i vardagsrummet. Johan fixade i ordning hela kalaset. Noel var nog ganska fascinerad över att vi satt på en matta på golvet och åt. Idalie gillade att hon kunde krypa och rycka ta i all mat när hon var klar med sina små korvbitar.

Nu ska jag kanske ta ett bad. Eller bara sova.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar