torsdag 12 augusti 2010

Birthdays almost over!

Jag är så glad!
Det tog seriöst några år att ställa om från att fira med systrarna. Har liksom känts som att födelsedagen inte varit "hel" utan dessa två underbara tjejer.
Trots att jag så gärna skulle vilja ha syrrorna här så har detta år känts bra. Vi hade en god middag med mamma, sören, nicklas och sofie. Så avslappnat och mysigt. Inga konstigheter, inga krusiduller, bara människor jag tycker om som samlats. Och god mat. Och en god tårta (johan hade fixat en likadan som den som vi hade på vårat bröllop).

Måste säga att J verkligen har prickat rätt idag. På eftermiddagen ringde han hem och bad mig kolla i bokhyllan. Där fanns ett kuvert med titeln "Lite favoriter, lite minnen, mycket kärlek". Det var en underbar blandning av låtar. Blev så rörd att jag fällde en tår eller två när jag lyssnade. Så kreativt och så uppskattat- lite som våran "historia" i musikform. Rackarns, jag älskar ju denna man mer och mer för var dag som går.
Sedan fick jag även kärlek i triangulär form- ett chokladbud kom med en MEGA toblerone!

Johan, TACK!

Tack även till er andra som har uppmärksammat mig idag. Ni betyder mycket för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar