fredag 11 juni 2010

Rackarns fina barn jag har!

Har suttit och laddat in bilder från kameran till datorn. Majoriteten är på N och I, men det är inte så konstigt med tanke på hur underbara dem är! :) Blir alldeles lycklig av att se dessa bilder!


Fina syskon!

Bustid på golvet

Min älskade dotter

Han är så inne i sin lekvärld. Finns inget bättre än traktorer!

Lycka!


Johan har varit iväg ikväll igen. Det är verkligen fullt sjå nu i slutet av terminen. Det var cowboytema på personalfesten och han hade på sig ett par av mina mammabyxor (verkligen misslyckat köp, tänkte att det kunde vara fräscht med ett par ljusa jeans till våren men när jag fick hem från h&m online så insåg jag hur pass FULT det kan vara! haha! Kommer ni ihåg 80-talet med klorblekta jeans? Tänk er det i en tajt modell med dragkedja nere vid foten. Vet faktiskt inte vad jag egentligen hade förväntat mig men ja, man lär sig så länge man lever). Ja så det hade johan på sig och en rutig flanellskjorta och cowboyhat. Now that´s hot! ;)

Igår kväll var jag ute och tränade för första gången sedan öhh... ja kommer nog inte ens ihåg när jag tränade senast. Körde lite intervaller- löpning och powerwalk. Så skönt det var! Har en runda som jag kör. Målet är att jogga runt på ca 15 minuter. Tar ca 25 min för mig nu.

Nu tänker jag krypa till kojs. Har en dag ensam med barnen imorgon igen då Johan ska på träning inför nästa lördag då han ska stå vakt längs med kortégevägen som Victoria & Daniel kommer att åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar