söndag 15 april 2012

Idag har vi kalasat och firat tvååringen Idalie. Kalaset skulle egentligen varit förra helgen, men vi låg sjuka då. Det var ett mysigt gäng som samlades och firade och fikade. Barnen somnade gott efter mycket stoj, Idis särskilt som njöt så av uppmärksamheten idag.

Johan är snäll. Han fixade en resa till oss. Sista minuten till Rhodos! Tjohoo! :) Så vi packar väskorna och åker inom en snar framtid!


Till något helt annat! Jag har fått höra att jag ser arg/besvärad ut några gånger de senaste dagarna, när jag inte varit det. Kan nog konstatera att 3 barn på 3 1/2 år med all sömnbrist och annat som det innebär, lämnar ett utmattat/argt uttryck i mitt ansikte. Så ifall någon går runt och tror att jag är arg så ska ni veta att jag inte är det. Jag är bara mamma.

Barnen använder mynttelefonen i centrum när de tjuvringer så för att inte kunna spåras! Smarta avkommor!

Så här får man en trött mamma, man lägger sig på marken när man inte får som man vill!


Tjingeling till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar