onsdag 28 september 2011

Astrid Elsa Bondesson


Flickan har fått ett namn!
ASTRID Elsa Bondesson


Livet rullar på i en väldig fart, vilket inte är så konstigt med tanke på att vi håller på att vänja oss vid livet som en familj på fem! Vi har ganska smidigt kommit in i vardagen redan nu. Astrid är verkligen en fröjd att sköta om! Hon sover och äter och sover ännu mer. Skönt för att det ger oss tid att ge lite extra uppmärksamhet till syskonen. För Noel har det gått ganska lätt att ta till sig ännu en lillasyster men Idalie har haft det jobbigare. Hon har varit lite reserverad och blivit ledsen särskilt när jag sitter och ammar Astrid, men nu verkar det som att det börjar släppa lite.

Måste säga att jag emellertid blir alldeles överväldigad av hur mycket kärlek man kan känna för alla sina barn! Jag njuter för fullt och är så tacksam för min fina familj- man och alla barn!

Nu ska jag umgås med maken som nyss kom hem från jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar